מפגש חברים פורום ייעוץ זוגי YNET "המועדון לחבר"

שלום לכולם,

חברי פורום יקרים, אורחים מזדמנים, מכובדי, ויו"ר הנהלת עמותת ידידי פורום ייעוץ זוגיות ב YNET.

לאור הצורך והדרישה המובנת  לתת מקום גם לתגובות ולקשרים א-פורמלים בין המשתתפים בפורום, הנני מתכבדת לפתוח את המועדון החדש עבורכם. כידוע לפורום ניתן מנדט מוגבל לשמש כמענה מקצועי ותמיכתי לגולשים בכל הקשור לסוגיות קשר וזוגיות. המועדון אם כן, ישמש במה ומקום עבור כל מה שחשוב לומר, לבטא, לחלוק, להתרגש, להחליף חווית, ולהעביר ד"שים, ברכות וסתם להודיע שאתם כאן. 

מזמינה ומקווה לקרוא ולשוחח גם כאן,

סופשבוע נפלא ורומנטי לכולכם

שלכם

ד"ר גלית לזר – מכון איזונים

2 תגובות to “מפגש חברים פורום ייעוץ זוגי YNET "המועדון לחבר"”

  1. אלי Says:

    שלום לכולם
    לראשונה נזדמן לי לראות את האתר היום מתוך חיפוש בגלישה בנושא שעיניין אותי מתוקף היותי נשוי עם קונפליקטים זוגיים שאני מניח שרובנו נתקלים כל אחד מתוך עולמו שלו ושמחתי לראות שיש נכונות להתייחס ולהגיב ואופציה של גישה מיקצועית מוסיפה לעינייין גם פאן מעט טיפולי ומקווה שנפיק מכך תועלת כולנו
    אלי

  2. מוטי Says:

    נושא זוגיות לדעתי מורכב מאוד ובנושא כזה מורכב לטפל בקונפליקטים הנושא רחב מאוד גם אני כמו המגיב הקודם לי הגעתי תוך כדי חיפוש בנושא ונהניתי לקרא על הטיפול הזוגי בכלל ועל הקונפליקטים בפרט
    השאלה שלי בה נגעתם על קצה המזלג נושא של חוסר תשוקה מינית בין בני זוג שחיים יחד זמן ממושך ( כמו הקלשאה הידוע היום לא בא לי כואב לי הראש ) ואנו שומעים את זה אצל הרבה זוגות למה ??????

להשאיר תגובה

